MyBusiness voor groothandel en partijhandel

Complete ondersteuning van uw workflow.

Hoe beheert u uw voorraden efficiënt? Hoe gaat u effectief om met verplaatsingen van voorraad binnen pakhuislocaties? Binnen de groothandel-branche kan er veel winst behaald worden door goed te registreren en automatiseren. Van bestelling tot order picking en van vervoer tot facturering. Met MyBusiness grijpt u het overzicht, bent u minder tijd kwijt aan administratieve processen en kunt u zich weer focussen op maximale service voor uw klanten.

Automatisering van uw groothandel

Uw webshop, offertes met staffelprijzen, CRM-systeem met klantinformatie, boekhouding, orderpicking, vervoerders en facturering: alles moet optimaal op elkaar afgestemd zijn. De klant moet immers op de hoogte zijn van de juiste staffels en voorraden, weten hoe het ervoor staat met zijn bestelling en wanneer deze geleverd zal worden. Dat zijn nogal wat eisen om aan te voldoen. MyBusiness ondersteunt u daarbij door, voor een vast bedrag per maand, uw bedrijfsprocessen te automatiseren.

Effectief voorraadbeheer

Voorraden worden verplaatst tussen (voorraad)locaties en webshopbestellingen vliegen binnen. Hoe houdt u uw voorraadinformatie dan actueel? Met MyBusiness is uw voorraadbeheer overal up-to-date en kunt u deze onafhankelijk van uw financiële systemen managen.

CRM en administratie

Uiteraard zijn uw klanten belangrijk voor u. Maar hoeveel tijd kost het u om klanten en bestellingen in uw systeem te managen? Met MyBusiness zijn uw webshop, CRM-systeem en boekhouding aan elkaar gekoppeld. Zo is informatie automatisch overal actueel en kunt u snel inspelen op de wensen en geschiedenis van uw klant.

Webshopkoppeling

Uw werk wordt leuker en eenvoudiger wanneer uw webshop gekoppeld is aan uw CRM, voorraadbeheer, order picking en facturatie. Zo houdt u uw informatie overal actueel en houdt u tijd over door de automatisering van processen. MyBusiness koppelt direct met WooCommerce en praat met vele andere webshopsystemen via een API.

Van offerte naar order

Zijn uw staffels inzichtelijk? Is er voldoende op voorraad voor de klant? MyBusiness ondersteunt u in dit proces en automatiseert en versnelt het traject van offerte tot order. Minder handelingen voor u en meer snelheid voor uw klant!

Van orderpicking tot factuur

Wanneer een order is goedgekeurd, start het proces van orderpicking, verzending en facturering. MyBusiness automatiseert dit proces en maakt levertijden inzichtelijk voor uw klant.

MyApp voor onderweg

Ter plekke voorraden tellen en invoeren of verplaatsen? Bij een klant checken of een product nog op voorraad is? Snel een bestelling inschieten, orderpicking starten en facturering in gang zetten? Het kan allemaal snel en eenvoudig op uw telefoon via MyApp.

Automatiseer uw groothandel of partijhandel
vanaf € 75,- per maand

Vraag vrijblijvend een offerte aan.

Meer informatie

Waarom MyBusiness?

Expert in software voor groothandel

Sinds 2004 lopen we mee op de werkvloer in diverse groothandels, partijhandels en magazijnen. We luisteren naar onze klanten, denken mee rondom hun uitdagingen en optimaliseren zo onze software.

Betrouwbaar en betrokken

Als familiebedrijf vinden we onze relaties erg belangrijk. We gaan daarom altijd voor een langetermijnrelatie en denken proactief mee over het optimaliseren van de processen in uw groothandel.

Direct contact

Geen helpdesks in het buitenland en geen automatische antwoordmachines. Wanneer u ons belt of mailt, krijgt u direct contact met één van onze medewerkers die u direct verder kan helpen.

Helder geprijsd

Onze jarenlange ervaring binnen uw branche ziet u terug in onze software-oplossing. Standaardsoftware die voelt als maatwerk. Voor een vast bedrag per maand maakt u hier gebruik van. Geen kleine letters, geen verrassingen!