Gemakkelijk en snel uw bezoekers registreren volgens de RIVM-richtlijnen

Sinds 10 augustus is het voor horecabedrijven verplicht bezoekers te registreren. Maar hoe doet u dat snel, eenvoudig, veilig, volgens alle RIVM-richtlijnen en tegen zo laag mogelijke kosten? MyBusiness ontwikkelde een web-app voor bezoekersregistratie om aan al deze eisen te voldoen. Een eenvoudige app waarmee uw gasten met een QR-code gemakkelijk hun bezoek aan uw horecagelegenheid kunnen registreren. Uw gast vult alle triagevragen van het RIVM digitaal in, verzendt de informatie en na 14 dagen worden deze gegevens automatisch weer verwijderd, zoals de RIVM-richtlijnen voorschrijven. Efficiënt, veilig en u heeft er geen omkijken naar!

Start vandaag met het efficiënt registreren van uw bezoekers!

voor € 1,- per dag,
exclusief installatiekosten

Hoe werkt het?

Stap 1: QR-code scannen

In de Corona Registratie App downloadt u een unieke QR-code. Dat kan voor uw bedrijf, maar ook per tafel. U print deze uit en legt ‘m op de tafels, zodat uw gasten de code kunnen scannen. Uw gast gebruikt de camera op zijn of haar smartphone om de QR-code te scannen. De code leidt hen naar het digitale registratieformulier van uw bedrijf.

Stap 2: Contactgegevens invullen

In het formulier vult uw gast – indien nodig – het tafelnummer en zijn of haar contactgegevens in. De contactgegevens zijn verplicht: voornaam, achternaam, e-mail en telefoonnummer.

Stap 3: RIVM-triagevragen

Na het invullen van de contactgegevens, doorloopt uw gast de RIVM-checklist met triagevragen. Wanneer uw gast onderaan de vragenlijst akkoord gaat met het feit dat de informatie 14 dagen opgeslagen wordt, kan hij of zij het formulier afronden óf een extra persoon toevoegen. Indien hij of zij kiest voor dat laatste, worden de gegevens opgeslagen en kan uw gast het proces vanaf stap 2 herhalen. 

Stap 4: Afronden

Is uw gast klaar met het invullen van alle gegevens? Dan drukt hij of zij op afronden, worden de gegevens opgeslagen en kan de app gesloten worden. De data wordt 14 dagen opgeslagen in uw MyBusiness-omgeving, waarna de informatie automatisch verwijderd wordt. Zo voldoet u aan de RIVM-richtlijnen zonder dat u hier zelf omkijken naar heeft. 

Houdt u liever zelf de controle?

Wilt u graag zelf met uw gast door de vragen lopen en de registratie indienen? Dat kan. Onze app beschikt over een registratiemodule voor eigenaren. Ideaal voor ondernemers die de registraties het liefst zelf in de hand houden.

Waarom MyBusiness voor horeca?

16 jaar ervaring

Sinds 2004 zijn we actief in het ontwikkelen van software voor diverse branches, waaronder horeca. We zetten vragen vanuit onze klanten om in effectieve software voor de horeca. Lees hier meer over wat we nog meer kunnen betekenen voor uw branche. 

Betrouwbaar en betrokken

We zijn een familiebedrijf en hechten veel waarde aan goede relaties. Tevredenheid over ons werk is voor ons ontzettend belangrijk. We denken daarom graag proactief met u mee om voor al uw uitdagingen een (kosten)efficiënte oplossing te creëren. 

Direct contact

Heeft u een vraag of behoefte? Bel of mail ons en kom direct met onze medewerkers in contact die de kennis hebben om u te helpen. Geen automatische antwoordmachines of helpdesks in het buitenland.

Vul het contactformulier in voor meer informatie of een vrijblijvende demo

Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op