MyBusiness voor wasserij en stomerij

Van ingaande was tot uiteindelijke facturatie: één gestroomlijnd proces.

Dagelijks heeft u te maken met grote hoeveelheden in- en uitgaande was. U krijgt te maken met kledingregistratie, tijdregistratie, sortering en bijzondere vormen van reinigen. Het kan lastig zijn het overzicht te bewaren en de facturatie accuraat en op orde te houden. Met MyBusiness speelt u effectief in op deze uitdagingen.

Automatiseer over de breedte van uw bedrijf

Veel manueel werk kan eenvoudig geautomatiseerd worden. Zo houdt u meer tijd over om nóg betere service te verlenen aan uw klant. Met MyBusiness heeft u één effectieve oplossing voor o.a. de registratie van de in- en uitgaande was, kledingregistratie, geschiedenis van artikelen, sortering en vervoer. Bekijk hieronder op welke manieren MyBusiness u kan helpen.

Kledingregistratie

Koppel unieke informatie aan een artikel met behulp van kledingregistratie. Maak met MyBusiness uw inkomende en uitgaande was identificeerbaar met behulp van registratie op basis van barcodelabels of RFID.

Reinigingsgeschiedenis

De artikelen die bij u binnenkomen, hebben een geschiedenis. Is het artikel onlangs brand- en roetwerend gereinigd, of moet dit binnenkort juist weer gebeuren? Krijg inzicht in de geschiedenis en automatiseer (reinigingsprocessen) op basis van regels.

Sortering van was- en stoomgoed

Automatiseer het proces van sortering met behulp van een kettingoplossing. Koppel hieraan direct uw instructies voor de vervoerder, zodat de artikelen op het juiste moment bij de juiste klant terecht komen.

Tijdregistratie medewerkers

Krijg inzicht in de bezetting en taken van medewerkers. Wie is waarmee bezig? Is er voldoende capaciteit beschikbaar? Kan er ergens in het proces geoptimaliseerd worden?

Prijsafspraken en facturatie

Voor sommige klanten wilt u wellicht prijsafspraken op artikelniveau kunnen maken. MyBusiness helpt u door kleding te coderen, te koppelen aan een prijslijstmodule en hieraan automatische facturering te verbinden. Facturatiemogelijkheden zijn zeer uitgebreid, splits bijvoorbeeld eenvoudig een factuur naar een woongemeenschap en cliënt.

Gastenwas

Werkt u voor ondernemingen, zoals hotels, die graag het wasgoed per gast aangeleverd krijgen? Inclusief bijbehorende factuur voor deze gast en een aftekenlijst aan de balie? MyBusiness zorgt ervoor dat u eenvoudig deze service kunt verlenen.

Linnen- en kledingverhuur

Verhuurt u linnen en kleding? Registreer dit eenvoudig in MyBusiness. Uw klant geeft zijn behoefte aan op basis van wat hij verwacht nodig te hebben. De chauffeur laat op basis hiervan linnen en/of kleding achter bij uw klant en registreert dit in de MyApp. Zo wordt er automatisch per dag huur gefactureerd aan uw klant.

Depot barcodesysteem

Het complete proces van ingangverwerking (inscannen, depot kiezen en artikel definiëren) tot uitgangverwerking (uitsorteren) wordt efficiënt geregeld met MyBusiness. Door de barcode te scannen, geeft ons systeem aan of uw set voor de klant compleet is. Bovendien bieden we route-ondersteuning voor de chauffeurs, op basis van de orders die gereed zijn.

Klant-in-klant-systemen

Extra service leveren aan uw klant? MyBusiness biedt een portaal waarin uw klant alle bedrijfskleding van dragers kan registreren en managen. Een fijne service die u - tegen betaling - kunt leveren aan uw klant om zijn processen te vereenvoudigen.

Meer tijd voor een betere dienstverlening voor uw klant?

Start met automatiseren voor slechts
€75,- per maand.
Vraag vrijblijvend een offerte aan!

Meer informatie

Waarom MyBusiness?

Kennis van uw branche

Al jarenlang werken we in de wereld van de wasserij en stomerij. We kijken mee op de werkvloer, denken mee met onze klanten en optimaliseren op basis daarvan onze software.

Voelt als maatwerk

Doordat we in uw branche al jarenlang geautomatiseerd en geoptimaliseerd hebben, profiteert u van een standaardpakket dat als maatwerk voelt. En dat voor een vaste lage prijs.

Direct contact

Heeft u een vraag of behoefte? Bel of mail ons en kom direct met onze medewerkers in contact die de kennis hebben om u te helpen. Geen automatische antwoordmachines of helpdesks in het buitenland.