Maakt u als ondernemer in het MKB gebruik van diverse systemen voor verschillende doeleinden, zoals een boekhoudprogramma, CRM-systeem en een voorraadbeheersysteem? Dan kan het lastig zijn om informatie in al deze systemen actueel te houden en hieruit de juiste inzichten te halen. Bovendien is het koppelen en updaten van al deze systemen vaak een kostbaar en ingewikkeld proces. Dat moet toch eenvoudiger en flexibeler kunnen?
Het kan zeker eenvoudiger, met MyBusiness. Wij luisteren naar uw behoeften en automatiseren en optimaliseren de processen over de gehele breedte van uw organisatie. Van afrekensystemen tot boekhouding en relatiemanagement. Geen losse eindjes en geen kastje-naar-de-muur, maar een gebruiksvriendelijk systeem en één betrouwbaar aanspreekpunt. Bovendien weet u, met een vaste prijs per maand, precies waar u aan toe bent. Zo maken we ondernemen leuker én makkelijker!
Door jarenlang te praten met en luisteren naar onze klanten, hebben we onze totaaloplossing geoptimaliseerd met op maat gemaakte functionaliteiten voor de volgende branches.
Inspelen op hoge klantverwachtingen en digitale ontwikkelingen.
Klanten hebben hoge eisen. Wie heeft de kortste levertijd? Wie speelt er in op persoonlijke behoeften? Bovendien ligt concurrentie continu op de loer en staan marges onder druk. Met MyBusiness speelt u in op de digitale ontwikkelingen en kunt u voldoen aan de hoge klanteisen.
Meer informatieComplete ondersteuning van uw workflow
Hoe beheert u uw voorraden efficiënt? Hoe gaat u effectief om met verplaatsingen van voorraad binnen pakhuislocaties? Binnen de groothandel-branche kan er veel winst behaald worden door goed te registreren en automatiseren. Van bestelling tot order picking en van vervoer tot facturering. Met MyBusiness grijpt u het overzicht en bent u minder tijd kwijt aan administratieve processen.
Meer informatieVan ingaande was tot uiteindelijke facturatie: één gestroomlijnd proces
Dagelijks heeft u te maken met grote hoeveelheden in- en uitgaande was. U krijgt te maken met dragerregistratie, tijdregistratie, sortering en bijzondere vormen van reinigen. Het kan lastig zijn het overzicht te bewaren en de facturatie accuraat en op orde te houden. Met MyBusiness speelt u effectief in op deze uitdagingen.
Meer informatieFlexibel, snel én persoonlijke aandacht voor de klant
Het is keihard werken in de hospitality en natuurlijk doet u er alles voor om het uw klant of gast volledig naar wens te maken. Door processen te automatiseren en mee te gaan met digitale innovaties, houden u en uw medewerkers weer tijd over om te focussen op de behoefte van de klant. Dat is waar MyBusiness u bij helpt.
Meer informatieMaatwerk eenvoudig gemaakt
In de ICT, bouw en bij het leveren van (advies)diensten zijn flexibiliteit, snelheid en kwaliteit van groot belang. U wilt uw klant het beste maatwerk leveren en uiteraard efficiënt omgaan met de kosten. Dan is het wel zo handig als uw processen, zoals het calculeren, offreren en plannen, optimaal en efficiënt zijn ingericht. Daarbij helpt MyBusiness u!
Meer informatieEén softwarepakket voor de automatisering over de breedte van uw organisatie.
Uw oplossing wordt naar uw wensen ingericht. Heeft u nieuwe behoeften of extra wensen? Dan schakelen of ontwikkelen we direct met u mee.
We automatiseren over de breedte van uw organisatie en integreren dit in één systeem. Geen losse eindjes, geen kastje-naar-de-muur. Uw integrale systeem is gebruiksvriendelijk en veilig te gebruiken.
Uw oplossing wordt precies naar uw wensen ingericht. Voor dit pakket betaalt u één vast bedrag. Geen bijkomende kosten of kleine lettertjes. U weet precies waar u aan toe bent!
Hebben uw vertegenwoordigers informatie nodig in het werkveld? Ter plekke checken of een product wel op voorraad is? Op locatie informatie invoeren, zodat u dit 's avonds thuis niet meer hoeft te doen? Het kan met MyApp op uw smartphone.
Met MyBusiness maakt u gebruik van één systeem, indien gewenst gekoppeld met uw bedrijfskritische systemen. Zo is uw data benaderbaar voor analyses. Data maken we voor u inzichtelijk via een dashboard, zodat u KPI's kunt monitoren en innoveren.
We kunnen de hosting verzorgen en uw oplossing laten draaien in onze veilige, private cloud. Wilt u uw oplossing liever lokaal hebben draaien? Ook dat is geen probleem met onze MyBox-oplossing. U maakt zelf de keuze.
Het familiebedrijf dat met u meedenkt en voor een duurzame relatie gaat.
Onze software is ontwikkeld op basis van behoeften vanuit diverse organisaties. Al jarenlang lopen wij op de werkvloer en zetten we bedrijfsvragen om in efficiënte oplossingen binnen onze software. We snappen uw vraag en gaan er graag mee aan de slag.
We zijn een familiebedrijf en hechten veel waarde aan goede relaties. We werken graag samen voor de lange termijn en bouwen een band op met onze klanten, waarbij we proactief meedenken over het optimaliseren van uw organisatieprocessen.
Sinds 2004 werken we aan onze oplossing en hebben we nauw contact met onze klanten in diverse branches. We optimaliseren en blijven ontwikkelen, met als resultaat een uitgebreide standaardoplossing die voor al onze klanten voelt als maatwerk!
Heeft u een vraag of behoefte? Bel of mail ons en kom direct met onze medewerkers in contact die de kennis hebben om u te helpen. Geen automatische antwoordmachines of helpdesks in het buitenland.